pondělí 9. února 2015

"Co pro mne bylo při vstupu do komunální politiky nejtěžší?"

Byla jsem požádána o příspěvek do ankety čtvrtletníku Motejl,  který je vydáván pod hlavičkou Fondu Otakara Motejla. Hlavním tématem příštího čísla, které vyjde 11. 3., budou občané, kteří vstoupili do komunální politiky. Součástí článku bude také anketa s jednoduchou otázkou: 

"Co pro Vás bylo při vstupu do komunální politiky nejtěžší?"

Tak si můžete přečíst odpověď v předstihu:

Já jsem do ní vstoupila v obci Zlonín v roce 1998, kde nás na všechno bylo sedm. V obci nebyla kanalizace, voda, plyn. Vlak obcí pouze projížděl, neměli jsme kvůli přísným bezpečnostním pravidlům ani zastávku. S osmdesát let starou žádostí jsme drželi rekord na české dráze. Po dvou volebních obdobích byla zastávka, voda, kanalizace, plyn. A vyřízena spousta starostí kolem. Všechno jsme se učili „po cestě“, nebyl čas na velké váhání při důležitých rozhodnutích. To bylo asi to nejtěžší, že nerozhodujete najednou jen o sobě. Že moje rozhodnutí má vliv na obec, kde se lidé na mne spoléhají. 

A od té doby se nic nezměnilo, město je větší, problémy jiné, ale jinak je to vždycky o pocitu zodpovědnosti a schopnosti se rozhodnout. Věřte, že málokdy je to jednoduché. Ale co....



zdroj: Instagram


..... je milé, když si někdo všimne naší práce.


Děkuji za nakouknutí a podporu

Renata 

Žádné komentáře:

Okomentovat